Empresàries Km.0

Una jornada molt interessant i estimulant.

Aquest 5 de Març, a l’acte Empresàries km.0, del club de Màrqueting i Vendes de la Cecot, hi ha participat com a convidada la nostra sòcia Natàlia Cugueró.

Hem gaudit d’un temps de conversa amb quatre empresàries catalanes d’èxit, que han compartit amb tothom els seus inicis, l’estratègia, els seus projectes i com afronten el futur: la Núria Betriu, de Pastissart; la Maria Jesus Sabatés Mas d’Eurofragance; la Natàlia Cugueró-Escofet, de Get a Partner i la Joana Amat Amigo, d’Amat Immobiliaris.

El debat ha estat moderat pel Josep Arnero del Diari de Terrassa i amenitzat per la cantant Atenea Carter. Finalment s’ha pogut compartir un temps de conversa en el còctel relacional per a tots els assistents. Tothom ha valorat la jornada com a molt interessant i estimulant.